خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2024"  از "آذر"

اتوماسیون بازاریابی نیروانا چه کارهایی برای شما انجام می دهد؟
  1. بخش‌بندی مخاطبان

هوش مصنوعی نیروانا می‌تواند مخاطبان شما را به‌صورت دقیق و موثر بخش‌بندی کند. بخش‌بندی مخاطبان با هوش مصنوعی خیال شما را از ۴ چالش این کار راحت می‌کند:

  • تحلیل کیفیت داده‌ها

اگر داده‌هایی که مبنای بخش‌بندی هستند، باکیفیت نباشند، نتیجهٔ کار اثربخش نخواهد بود.

ابزارهوش مصنوعی نیروانا می‌تواند داده‌های تکراری، منسوخ (تاریخ‌گذشته)، مبهم (به‌علت املا، دسته‌بندی / برچسب‌گذاری غلط یا نام‌گذاری اشتباه ستون‌ها) و پنهان (داده‌هایی که دپارتمان‌های دیگر به اشتراک نگذاشته‌اند) را تشخیص دهد و منبع داده‌های شما را الک و کامل کند.

  • تحلیل حجم داده‌ها

برای شناخت درست مخاطبان باید اطلاعات زیادی از منابع مختلف جمع‌آوری کنید. با هوش مصنوعی نیروانا می‌توانید حجم بزرگی از داده را خیلی ساده پردازش کنید. به‌علاوه، هوش مصنوعی فرصت‌های جدیدی هم فراهم می‌کند؛ مثلاً بخش‌بندی‌هایی را که قبلاً سراغ آن‌ها نرفته‌اید، شناسایی می‌کند.

  • تقسیم وسعت و بخش بندی بازار هدف

بخش‌بندی‌های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باعث می‌شود داده‌ها را اشتباه تفسیر کنیم و هدف‌گیری ضعیفی در انتخاب بازارها و  کمپین‌ها داشته باشیم؛ ولی هوش مصنوعی نیروانا کمک می‌کند هر بخش به‌طور دقیق انتخاب شود.

  • جلوگیری از هدررفت زمان

بخش‌بندی مخاطبان فرایند وقت‌گیری است. اتوماسیون هوش مصنوعی نیروانا این فرایند را خودکار می‌کند و تقریباً فوراً نتایج را در اختیار شما می‌گذارد.

۲. سوشال لیسنینگ (Social Listening)

با هوش مصنوعی نیروانا به‌جای ۲ گوش، با میلیون‌ها گوش به شبکه‌های اجتماعی گوش می‌دهید.

این ابزار می‌تواند تعداد بسیار زیادی عبارت و هشتگ مرتبط با برند شما و منشن‌های حاوی نام برند شما را در شبکه‌های اجتماعی رصد و داده‌های به‌دست‌آمده را جمع‌آوری و پردازش و آنالیز و در اختیار شما قراردهد .

۳. تولید محتوا

اتوماسیون هوش مصنوعی نیروانا با قابلیت های  چندین شرکت ارائه دهنده هوش مصنوعی اقدام به تولید تولید محتوای بازاریابی و در تقویم محتوایی جهت انتشار قرار می دهد با یک نظارت و صیقل دادن به متن میتوانید دستور انتشار دهید. هوش مصنوعی با کمک فناوری پردازش زبان طبیعی (NLP) و یادگیری ماشین (ML) می‌تواند محتوایی نوشتاری با کیفیت تولید کند؛ طوری که انگار یک انسان برای انسان دیگری، آن را نوشته است.

با استفاده از ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی نیروانا، می‌توانید مقالات وبلاگ، توضیح محصول، محتوای شبکه‌های اجتماعی، کپی‌های تبلیغاتی و… را خیلی سریع‌تر از قبل تولید کنید.

۴. اتومیشن (اتوماسیون) بازاریابی و فروش نیروانا

اتوماسیون هوش مصنوعی نیروانا فقط زمان‌بندی و تولید خودکار محتوای کمپین نیست؛ بلکه با انتخاب بازار هدف ، هدف‌گیری و ردیابی دقیق، هوش مصنوعی تعیین می‌کند کدام محتوا ، کدام کمپین برای کدام مخاطبان منتشر شود.

برای مثال، با کمک هوش مصنوعی می‌توانید پوش نوتیفیکیشن ها یا کمپین‌های ایمیلی خود را با هدف‌گیری دقیق‌تر و متن‌های شخصی‌سازی‌شده در زمان مناسب برای مخاطبان بفرستید و نتایج در بسنجید.

در شبکه‌های اجتماعی هم هوش مصنوعی نیروانا زمان‌بندی ارسال پست و استوری و پاسخ به مخاطبان را خودکار می‌کند.

مثلاً ابزار اتوماسیون نیروانا به شما برای خودکارسازی کمپین‌های ایمیلی، پیامکی و پوش‌نوتیفیکیشن کمک می‌کند.

۵. آنالیز داده‌ها برای شناخت بهتر مشتریان

یکی از کاربردهای اصلی هوش مصنوعی نیروانا در دیجیتال مارکتینگ آنالیز داده‌هاست که می‌تواند حجم بزرگی از داده را از کمپین‌های مختلف جمع‌آوری و غربال کند و نتایج را به‌صورت خلاصه در اختیار شما بگذارد.

همچنین، با استفاده از داده‌هایی مثل رفتار مشتریان، نتایج کمپین‌های بعدی را پیش‌بینی می‌کند و می‌توانید خیلی زود با تغییرات بازار هماهنگ شوید و بودجهٔ خود را به کمپین‌های اثرگذارتر اختصاص دهید.

خلاصه اینکه زمان و اطلاعات بیشتری برای برنامه‌ریزی استراتژی‌های کمپین‌های خود دارید. مهم‌تر از همه با آنالیز داده‌ها و بهینه‌سازی و شخصی‌سازی کمپین‌ها، رابطهٔ عمیق‌تری با مشتریان خواهید ساخت.

۶. بازاریابی ویدیویی بهتر!

با به‌کاربردن هوش مصنوعی نیروانا در بازاریابی و تبلیغات ویدیویی وارد دنیای جدیدی از امکانات می‌شوید. کافی است محتوای ویدیو را در قالب پرامپت در تعریف کنید اتوماسیون نیروانا متصل به چندین ابزار هوش مصنوعی با اکانت سالیانه می باشد ویدئوی درخواستی شما به همین سادگی تولید و در تقویم محتوایی شما قرار میگیرد سپس با یک بازبینی و تایید در سوشال مدیا انتشار و بازخورد آن با توجه به رفتار مشتری برخی به لندینگ پیج برخی بعنوان لید و در کل رفتار آنها مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرد .

۷. تبلیغات

هوش مصنوعی نیروانا در تمام مراحل تبلیغات دیجیتال یار شماست؛ از تبلیغ نویسی و ساخت بنر گرفته تا آنالیز نتایج.

تبلیغات با هوش مصنوعی در نهایت اثرگذارتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود؛ چون تبلیغ در بهترین محل نمایش، با قوی‌ترین متن و تصویر یا ویدیو و به بهترین مخاطب نمایش داده می‌شود.

از هوش مصنوعی برای

  • نوشتن و بهینه‌سازی متن و عنوان تبلیغ
  • ساخت بنر یا ویدیوی تبلیغاتی
  • انتخاب رسانهٔ نمایش تبلیغ و جاگذاری موثر آن
  • ساخت لندینگ‌پیج موثر
  • بررسی نتایج و بهینه‌سازی تبلیغ

۸. پشتیبانی و خدمات مشتری با چت‌بات

کاربرد دیگر هوش مصنوعی در بازاریابی چت بات‌ است.  چت‌بات‌ها بهر‌ه‌گیری از فناوری پردازش زبان طبیعی (NLP) می‌تواند بدون معطلی به سؤالات مشتریان پاسخ دهد.

چت‌بات‌ها چه در مرحلهٔ پیش از خرید، وقتی مشتریان به محتوای بیشتری برای تصمیم‌گیری نیاز دارند، چه پس از خرید، زمانی که مشتریان در استفاده از محصول دچار مشکل شده‌اند یا سؤالی دارند، به کار می‌آیند.

ما با استفاده از API  شرکت Drift چت‌بات خود را برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های مشتریان، حتی پرسش‌های برنامه‌ریزی‌نشده آموزش داده ایم .

۹. فروش

اتوماسیون هوش مصنوعی نیروانا با توجه به تعدد کانالهای ترویج و انتشار مشتریان بالقوه را به لندینگ پیج ها هدابت میکند و معمولا منجر به خرید نهایی محصول می شود اتوماسیون نیروانا بصورت هوشمند از مرحله صدور صورتحساب ، سند دریافت بانک تا  صدور سند حسابداری را برای شما بطور اتوماتیک انجام میدهد دیگر نیازی به انتقال اطلاعات از یک سیستم به سیستم دیگر نخواهد بود

10 . باشگاه مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان

اتوماسیون هوش مصنوعی نیروانا پس از تکمیل تمامی فرایند بازاریابی از مرحله معرفی تا فروش نهایی باز هم پیگیر نتایج بازخورد مشتری خواهد بود مشتری را به باشگاه مشتریان هدایت و از میزان رضایتمندی آن بطور اتوماتیک ارزیابی بعمل آورده و نتایج را در دسترس ما قرار میدهد همچنین این مشتریان را در جریان انواع تخفیف ها ، حراج ها و فروش ویژه قرار داده و از آنها دعوت به تکرار خرید میکند.