نوشته های بلاگ  "2025"  از "مرداد"

مدل SMART چیست؟
سیستم اطلاعات بازاریابی یا Marketing Information System (MIS)
انواع روش‌های بازاریابی 2025
مدل تفکر استراتژیک لیدکا (Jeanne Liedtka)
تکنیک WOOP برای هدف‌گذاری
اصطلاحات مهم برندینگ(Branding)
ماتریس اهمیت – عملکرد (Importance–Performance Matrix)

ماتریس اهمیت – عملکرد (Importance–Performance Matrix)

بر چسب ها:
ماتریس اهمیت – عملکرد (importance–performance matr , ماتریس اهمیت – عملکرد , importance–performance matrix , تعریف ماتریس اهمیت–عملکرد , کاربرد ماتریس اهمیت–عملکرد در کسب‌وکار , تحلیل اهمیت و عملکرد , روش ترسیم ماتریس اهمیت–عملکرد , ارزیابی نقاط قوت و ضعف سازمان , شناسایی اولویت‌های بهبود , بهینه‌سازی منابع با ماتریس اهمیت–عملکرد , نقش ماتریس اهمیت–عملکرد در استراتژی بازاریابی , بهبود تجربه مشتری با ماتریس اهمیت–عملکرد , تحلیل داده‌های نظرسنجی مشتریان , اولویت‌بندی اقدامات بهبود , نمونه‌کاربرد ماتریس اهمیت–عملکرد در خدمات , مثال ماتریس اهمیت–عملکرد در محصول , مزایای استفاده از ماتریس اهمیت–عملکرد , محدودیت‌های ماتریس اهمیت–عملکرد , ترکیب ماتریس اهمیت–عملکرد با kpi , نقش ماتریس اهمیت–عملکرد در تصمیم‌گیری مدیریتی , بهبود کیفیت خدمات و محصولات , افزایش رضایت مشتری با ماتریس اهمیت–عملکرد , استراتژی‌های اصلاح ضعف‌ها , تحلیل رقبا با ماتریس اهمیت–عملکرد
بیزینس پلن (Business Plan) و بیزینس مدل (Business Model)

بیزینس پلن (Business Plan) و بیزینس مدل (Business Model)

فرمول‌های مهم بازاریابی
اهمیت ESG در مدیریت مالی
(KPI) برای مدیران فروش
تفاوت KPI و OKR در مدیریت عملکرد سازمانی